Information fra din antenneforening

Vigtig info vedr. Tv-kanaler:

24. april
fjernes MTV analog

24. april kommer
6'eren analog

30. april fjernes
TV2 Zulu analog

Velkommen til store besparelser på Tv, bredbånd, telefoni og radio oplevelser

bestyrelsen

I Rødding Antenneforening er vi glade når du sparer mest på de gode produkter. Din lokale antenneforening fungerer som en indkøbsforening, der sikrer dig store besparelser på Tv, brebånd, radio og telefoni produkter. Vi gør det også nemt at være medlem. Du skal ikke tænke på om du får den rigtige pris,  for vi fortæller dig hudløst ærligt hvad prisen er pr. måned inklusiv alt også opkrævningsgebyr.

Vi er billige fordi du får besparelsen her og nu - det skal kunne mærkes at man af medlem af en lokalforankret antenneforening.

Billig og hurtig bredbånd - klik her og bestil

Vores nye bredbånd er lynhurtigt og ikke mindst meget billig. Du kan få hastigheder fra 10 til 100 Mbit/s, og prisen starter fra kun 139 kr. inkl. en trådløs router og gratis installation.
Se mere - klik på fanebladet bredbånd øverst på denne side.

TV-Pakke Priser 2014

Vi er netop færdige med prisforhandlingerne for 2014, og det færdige resultat kan ses nedenstående.
Den mindste pakke som vi kalder grundpakken stiger med 57 kr.  til 1245 kr. årligt, svarende til en stigning på 4,75 kr. pr. måned. Den mellemste pakke stiger med 234 kr til 3102 kr. årligt svarende til en stigning på 19,5 kr. pr. måned. Den store pakke (fuldpakken) stiger med 516 kr. til 4.944 kr. årligt, svarende til en stigning på 43 kr. pr. måned.  Årsagen er for alle pakkers vedkommende generelle kanal og copydan stigninger. Den store Tv-pakke får desuden 2 nye kanaler, nemlig TV2 Fri som har været ønsket af mange, og så har vi fået TV3 sport 2 med i fuldpakken. Begge kanaler kan ses fra den 1.1.2014 hvis du betaler for den store Tv-pakke. Dog kan TV2 Fri ses på prøvekanalen frem til den 31.12.2013.

En samlet prisoversigt kan ses under fanebladet TV og Prisblad generelt.

Tilmeld nyhedsbrev

* påkrævet