Privatlivspolitik

For at kunne levere dig tjenester (Tv, bredbånd og telefoni, samt tilhørende services) og fakturere dig for disse som medlem, indsamler vi de nødvendige og basale data såsom, navn, adr., telefonnummer, e-mail adr.)

I forbindelse med tilmelding til vores nyhedsbrev, indsamler vi dit navn og din e-mail adr.

Du kan til hver en tid afmelde dig nyhedsbrevet, ved at klikke i linket nederst i nyhedsbrevet.

De data du afgiver som medlem af foreningen for at kunne modtage tjenester, kan du til en hver tid få oplyst ved den dataansvarlige for foreningen – Carsten Karlsen, ved henvendelse på e-mail ck@6630.dk

Når du vælger at ophøre med medlemsskabet af foreningen, sletter vi dine data, og det der bevares er informationer der er nødvendige i forhold til regnskabsloven etc.